7 Şubat 2011 Pazartesi

♥ AŞK TESADÜFLERİ SEVER!

   BEN  BU TESADÜFLERİİ ÇOKK SEVDİMM:)
Bazen ilk görüşte bilirsin; o insan senin kaderindir. Bazen bir ömür ararsın, bulunmaz…
“Aşk Tesadüfleri Sever”, doğumlarından itibaren çocukluk ve ilk gençlik yılları boyunca yolları Ankara’da kesişen, 2010 yılında İstanbul’da tanışan Özgür (Mehmet Günsür) ve Deniz’in (Belçim Bilgin) birbirlerine doğru ve engellerle dolu aşk macerasını anlatırken, bir yandan da geri dönüşlerle onların bugünlerini yaratan dönemlere uzanıyor. Film, Türkiye’nin 70’li, 80’li, 90’lı ve 2000’li yıllarını ziyaret ederek, o yılların artık unutulmaya yüz tutmuş popüler kültür öğelerinden, müziklerinden, yaşam biçimlerinden ve alışkanlıklarından besleniyor. “Aşk Tesadüfleri Sever” pek çok gerçek hikayeden yola çıkılarak derlenmiş olaylar bütünüyle; İstanbul’dan Ankara’ya yaptığı nostaljik yolculuğun içinde izleyiciye doyurucu, duygusal, yıllarca akıllardan çıkmayacak bir aşk filmi vaad ediyor.

Filmin konusu kısaca bundan ibaret!Ben filmii çokk amaa çokk beğendim.Hepinize en yakın zamanda şiddetle izlemesinizi tvsiye ederim.Filmin içindne aslında herkess kendindenn bişiler bulduğu için bu kadar beğendiğini ve herkesin gözü yaşlı biçimde filmden ayrıldıgı düşünüyoru. Bende bu filmde çok ama çok ağlayanlardandım:)Oyuncular gerçekten rollerıni çok başarılı bi şekilde sergilemişler.Hem izlerken bazı sahnelerde yüzünüzde gülücükler açtırıyor,bazı sahnelerde ise ağlatıyor.GÜZEL bir aşk filmi izlemek istiyosanız kaçırmayın derim.yanınıza bi kutu peçeteyi almayıda unutmayınız lütfen:)



Filmin müziklerinide çok beğendim. Film orjinal müzikleri bir albümde toplarlanmış Fakat ben en çok bu filme AŞK tesadüfleri sever adlı şarkıyı yakıştırdım.Müslüm gürses seslendiriyodu.SÖZLERİNİsize yazmak istedim.
Aşk tesadüfleri sever
Kader ayrılıkları
Yıllar geçmeyi sever
İnsan aramayı
Güller açmayı sever
Zaman soldurmayı
Eller birleşmeyi sever
Yollar ayrılmayı
Herkes geçmişi öder
Bir yol ayrımında
Başlamak istersen
Yeni bir hayata
Gölgeni yedek
Bırak ardında
Hayat tekrarları sever
Yeniden başlamayı
Kuşlar dalları sever
Kanatlarsa uçmayı

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder